top of page
  • Vero

עוגת בראוניז אוראו בצל הקורונה


עוגת בראוניז מהסוג של "הייתי מוכן למכור כליה כדי לאכול אותה".

אז קורונה, זמנים לא פשוטים. עם זאת, מוצאים את השלווה במטבח ויוצרים משהו טעים.

פעם לא ידעתי לאפות. תמיד רציתי שיהיה לי בית חם עם ריח אפיה בסופי שבוע, וכשיהיו לי ילדים, הם ירוצו הביתה אחרי הלימודים עם חבריהם כי הם ידעו שזה ה SAFE PLACE שלהם עם המתוקים ועם הקבלה וההכלה, סיפורי מה היה לנו היום וההקשבה תוך כדי לעיסה של משהו טעים שהכנתי. אז, לימדתי את עצמי לאפות לפני כשבע שנים. בהתחלה זה היה בינוני מינוס, יש לי תמונות תיעוד אך לא נראה אותן כאן. עם הזמן למדתי להשתפר וכיום אם בא לי לפנק מישהו, אני אופה או מבשלת משהו טעים.

לחגים ואירועים אני אוהבת לאפות ולא לקנות, מבחינתי זה מראה על אקסטרה תשומת לב והשקעה, והכי חשוב זה לארוז את זה יפה למארחים כי האריזה זו התצוגה של המנה. אז הפעם הכנתי עוגת בראוניז, מסוג הדברים שכבר יש להם אין סוף מתכונים ברשת, והנה עוד אחד נוסף, הדבר היחיד ששיניתי הוא התבנית.

אז נתחיל, מאוד פשוט. לקחתי תבנית עגולה של 26 ס"מ.

ממיסים בקערה מתאימה במיקרו 100 גרם חמאה ו200 גרם שוקולד מריר. לפעמים אני מורידה קצת בכמות השוקולד ומוסיפה חצי כוס קקאו איכותי.

מוסיפים כוס וחצי גרם סוכר, אני אוהבת להוסיף לאט לאט ולערבב כשהשוקולד עוד קצת חמים כדי שהסוכר ימס וממש טיפה טיפה מלח.

מוסיפים 3 ביצים ומערבבת טוב עד שהכל נתמע.

מוסיפה חצי כוס קמח ומערבבת לאט לאט וטוב.

אם בא לי לפעמים אני מוסיפה 50 גרם שוקולד מריר בחתיכות קטנות לאקסטרא צ'אנק ומערבבת. מפזרת עוד טיפה מלמעלה ואגוזים שונים כמו מלך וקשיו. הפעם עשיתי את הבראוניז בתוך תבנית עוגה, הוספתי פנימה חתיכות שוקולד נוספות וקישטתי באוראו מעל.



מחממים תנור ל180 מעלות ומכניסים את התבנית ל 30 דקות. אני אוהבת לאחר שהאפיה הסתיימה, להוציא את התבנית ולכסות עם ניילון נצמד לשעתיים את התבנית ואז הבראוניס הופכים לנימוחים יותר. לאט מחלצים מהתבנית הקפיצית ומורידים את הרינג.

יצא מושלם גם בטעם ונראה ממש כמו עוגת אירוע, לזה בעצם כיוונתי. בהחלט אכין עוד בעתיד כך.


שלכם,

ורו

488 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page