top of page
  • Vero

הרפתקאות ורו במטבח- לאחר אפייה וללא כוויה אחת- SCORE!


בראוניז עסיסיים מהסוג של "הייתי מוכן למכור כליה כדי לטעום אותם"

פעם לא ידעתי לאפות. תמיד רציתי שיהיה לי בית חם עם ריח אפיה בסופי שבוע, וכשיהיו לי ילדים, הם ירוצו הביתה אחרי הלימודים עם חבריהם כי הם ידעו שזה ה SAFE PLACE שלהם עם המתוקים ועם הקבלה וההכלה, סיפורי מה היה לנו היום וההקשבה תוך כדי לעיסה של משהו טעים שהכנתי. אז, לימדתי את עצמי ללאפות לפני כשש שנים. בהתחלה זה היה בינוני מינוס, יש לי תמונות תיעוד אך לא נראה אותן כאן. עם הזמן למדתי להשתפר וכיום אם בא לי לפנק מישהו, אני אופה או מבשלת משהו טעים.

לחגים אני אוהבת לאפות ולא לקנות, מבחינתי זה מראה על אקסטרה תשומת לב והשקעה, והכי חשוב זה לארוז את זה יפה למארחים כי האריזה זו התצוגה של המנה. אז הפעם הכנתי בראוניז ועוגת מייפל, בננה ואגוזים. מסוג הדברים שכבר יש להם אין סוף מתכונים ברשת, והנה עוד אחד נוסף.

נתחיל בבראוניז, מאוד פשוט. הייתי צריכה כמות די גדולה ומגוונת לתבנית גדולה, אם אתם צריכים פחות, פשוט תורידו כמויות בחצי. אז:

ממיסים בקערה מתאימה במיקרו 200 גרם חמאה ו300 גרם שוקולד מריר. לפעמים אני מורידה קצת בכמות השוקולד ומוסיפה חצי כוס קקאו איכותי.

מוסיפים 300 גרם סוכר, אני אוהבת להוסיף לאט לאט ולערבב כשהשוקולד עוד קצת חמים כדי שהסוכר ימס וממש טיפה טיפה מלח.

מוסיפים 5 ביצים ומערבבת טוב.

מוסיפה 150 גרם קמח ומערבבת לאט לאט וטוב.

אם בא לי לפעמים אני מוסיפה 50 גרם שוקולד מריר בחתיכות קטנות לאקסטרא צ'אנק ומערבבת. מפזרת עוד טיפה מלמעלה ואגוזים שונים כמו מלך וקשיו. הפעם עשיתי גם כאלה וגם בלי חתיכות שוקולד נוספות אלא רק אוראו למעלה או קשיו.

נכנס לתנור, סוג בראוניז עם שוקולד ואגוזים מעורבבים.

מחממים תנור ל180 מעלות ומכניסים את התבנית ל 30 דקות. אני אוהבת לאחר שהאפיה הסתיימה, להוציא את התבנית ולכסות עם נייר נצמד לשעתיים את התבנית ואז הבראוניס הופכים לנימוחים יותר.


יצאו מהאפיה, בראוניז עם אוראו או קשיו לבחירתכם. יאמ.

נחתכו לריבועים לפני אריזה יפה.

ולאריזה, כולם נארזו אישית בשקית צלופן וסרט, חולקו למארחים ולמספר אנשים להם אני מעבירה מתוקים קבוע בחג וכמובן גם לחברים.


אריזה אישית ויפה עושה את ההבדל

יצא מאוד טעים ומרשים בהגשה.

נעבור לעוגת מייפל, בננה ואגוזי מלך. הכנתי אותה במקביל בזמן שהבראוניז היו בתנור, ככה ישר איך שהם יצאו, הכנסתי את התבניות של העוגה השניה וישבתי לבהות בתקרה חצי שעה ולנסות לא להרדם מהעייפות.

המתכון מתאים לשתי תבניות אינגליש קייק סטאנדרטיות:

מערבבים 2 ביצים, מוסיפים לביצים 2 בננות מעוכות באמצעות מזלג, חצי כוס סירופ מייפל, חצי כוס שמן קנולה, חצי כוס מיץ תפוזים, רבע כפית טיפות וניל, 2 כוסות קמח תופח, רבע כפית קינמון, רבע כפית אבקת סודה לשתיה, קצת אגוזי מלך קצוצים גס, אני פשוט שברתי קצת פנימה. מערבבים הכל ומעבירים לשתי תבניות אינגליש קייק משומנות. מעלה מוסיפים עוד קצת אגוזי מלך, אני אוהבת שהעוגה קראנצ'ית, אז מוסיפה גם בפנים ומעל. מחממים תנור ל- 160 מעלות, אני למדתי מחברה לאפות את העוגות האלה ב- 160 מעלות מכיוון שכך הן שומרות על הצורה יותר ולא מתפוצצות בתנור. מכניסים ל- 35 דקות ולפי הריח כבר תדעו, לא פותחים באמצע את התנור! כל דבר לפני שמוציאים בודקים עם קיסם, רק עבור זה יש לי קיסמים בבית, עבור העוגות, בסיום האפיה מכניסים קיסם לאמצע העוגה ומוודאים שהקיסם יוצא יבש. לאחר שמוציאים מהתנור מזלפים מעל סירופ מייפל, אני מאוד אוהבת מעל עוגות בחושות לעשות זיגוגים שונים על מנת שלא יצאו יבשות. לאחר מכן מכסים את התבנית עם ניילון נצמד לשעתיים כדי שיספגו טעמים ויהיו נימוחות.

בסוף אורזים יפה וזו מתנה נפלאה לחג כשמגיעים למארחים.

רציתי לוודא שיצא טעים למארחים אז רבע נאכל

למזלי הכנתי שתי תבניות כי את הראשונה סיימתי בבוקר למחרת

ארזתי יפה למנה אישית ויצאתי לחלק

כולם התלהבו, היה שמח, יצא מאוד טעים, קבלתי מלא מחמאות. הבנתי שהבית שלי בסופי שבוע יהיה מלא בריח של אפייה ובאנרגיות טובות כמו שתמיד חלמתי. הסוף. ושנה נפלאה לכולם ומתוקה כמו המאפים הללו.

1,798 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page