top of page
  • Vero

נעמה רמוקר - קונדיטורית עם לב


צילום: שרון יעקובוב


את נעמה הכרתי לפני מספר חודשים. זה התחיל בכך שחיפשתי עוגת רד וולווט ואחד השפים המתעסקים בבשרים המליצו לי על העוגות שלה ובמילים מדויקות ישר אמרו:"ורו, את חייבת לטעום את העוגות שלה". וזו הייתה תחילתה של הכרות נפלאה, מדהים שגיליתי אדם נפלא ואשת מקצוע מדהימה. אז, זהו הראיון הראשון שלי עימה, על מנת לספר קצת עליה מאחורי המתוקים הכל כך טעימים שלה.

אז נעמה, ספרי לנו קצת על עצמך, על הסיפור שלך ומדוע הקמת את העסק.

נעמה-חן רמוקר

בת 36

אמא ל 3 נסיכים

נשואה לאנדי, האוסטרלי מהמם.

מאז ומתמיד נמשכתי לתחום הקונדיטוריה, מגיל קטן נמשכתי למטבח ושיגעתי את אמא שלי בשאלות בזמן שהיא אפתה לנו עוגות. כשטסתי לטייל באוסטרליה, הכרתי את בעלי והוא הצליח למצוא לי עבודה בפס ייצור של אחת הקונדיטוריות הכשרות במלבורן ובמשך כשנה וחצי עבדתי שם, אני זוכרת שהייתי בחודש תשיעי, פתיחה של 2 ס״מ והבנות בקונדיטוריה היו משגעות איתי שאצא לחופשת מחלה עד הלידה וסירבתי! נהנתי מכל רגע ומכל שניה. ביום שלקחתי חופשה - ילדתי 😝

כשעשינו עליה לארץ, החיים הובילו אותי לכיוונים אחרים.... והחלום לעסוק במקצוע נותר גנוז במגירה.


ב 2016, כשבעלי עבר ניתוח לב פתוח לתיקון מפרצת באאורטה העולה (עורק ראשי של הלב) הבנתי שהחיים מאוד קצרים ושעליי להגשים חלומות ולחיות כל יום מחדש כאילו אין מחר. נרשמתי ללימודי קונדיטוריה, מסלול ערב, בבית ספר דנון ובמשך חצי שנה הרגשתי איך השמחת חיים חוזרת אליי, את האושר מציף את גופי בכל שיעור ושיעור ונהנתי מאוד. סיימתי את הקורס עם תעודת הצטיינות .

מכיוון שאני מפרנסת יחידה, לא יכלתי להרשות לעצמי לעזוב את משרתי בתחום הביטוח (מנהלת תיק לקוחות)

ולכן הקמתי את העסק שלי מהבית וכיום אני מייצרת קינוחי בוטיק ועוגות ראווה.

עבודה בשתי משרות הינה קשה וסזיפית, במיוחד שזה נעשה מהבית וגוזל זמן משפחתי ומשבש את שגרת החיים, אך יש לי סיפוק אדיר מעצם הידיעה שאני מצליחה לשלב בין כל העולמות ולעשות את מה שאני אוהבת, אני מצליחה לשמח אנשים ברגעים ואירועים הכי חשובים להם, בסופי שבוע, ומייצרת במיוחד עבורם קינוח חלומי.


מה מנת הדגל שלך, המנה שאת מכינה וחייבת לטעום ממנה כל פעם? 


נורא קשה לי לבחור מנת דגל כי מאחורי כל קינוח עומד סיפור יצירה שלם, אבל אם בכל זאת חייבים לבחור- אבחר את הטארט מאצ׳ה שהכנתי לכבוד מבחן סיום קורס קונדיטוריה, זהו טארט שמורכב מ 6 שכבות שונות וכל שכבה משתלבת עם יתר השכבות בהרמוניה. לקח לי המון זמן לייצר אותו, הרבה טעימות וניסיונות עד שהצלחתי להגיע לתוצאה מושלמת מבחינתי והתחושת סיפוק במעמד המבחן סיום קורס הייתה עילאית!

אז הבנתי שבאמת הצלחתי להגשים את החלום שלי!


מה התוכניות העתידיות העסקיות שלך?

כעת, משהגשמתי את החלום של בניית העסק שרציתי, הגיע הזמן לרקום חלום נוסף גדול והוא לפתוח קונדיטוריה שתשלב פס ייצור של קינוחים בו ניתן יהיה לשלב אנשים עם מוגבלויות שתאפשר להם להשתלב בחברה, בשגרת עבודה, להרגיש שייכות  ואף ללמדם מקצוע לחיים.

****************

כשפגשתי את נעמה ידעתי ישר לזהות איזו אישה מדהימה עומדת מולי וכשדברנו בערך שלוש שעות ללא הפסקה (בזמן שזללתי עוגת רד וולווט מעשה ידיה והתענגתי על כל ביס), הבנתי שמעבר לעוגות המושלמות, היא פשוט אדם שחייבים להכיר. אז תודה על הזכות.


ליצירת קשר עם העסק:


345 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Mr. Pepper

bottom of page