top of page
  • Vero

שירנסקי מארח





שירן הוא שף מארח מקסים שיצא לי להכיר, המטבח שלו מאוד מעניין ורציתי קצת לקשקש איתו על המטבח שלו ועל האוכל אותו הוא מכין.


איך ומדוע הקמת את העסק?

העסק שלי שירנסקי מארח התחיל בתור התחלה מזה שרציתי לבשל לאנשים בביתי, לעשות שמייח ולתת לאנשים לשמוח ביחד בחברתי או בחברת אנשים זרים אחרים. וזה היה הרבה לפני שהקונספט של האירוח הבייתי נכנס לארץ ופתחתי משהו משל עצמי עבור עצמי. לאט לאט התחלתי לערוך ארוחות לחברים כתחביב אבל מכיוון שהבישול ואהבתי לאוכל גרמו לי לאהוב ולהעריך את עצמי יותר, להתחבר מחדש למשפחתי ולקבל את אהבתם ואמונם בי...

החלטתי להפוך את התחביב למקצוע ונכנסתי להיות כטבח במסעדת השף הידוע בחיפה ("הנמל 24") בניצוחו של השף רן ראש... אך תמיד בער בי הרצון להכניס משהו מעצמי, משהו מהתרבות והאומנות ולעשות את האירוחים הבייתיים. משם התפתח מחדש "שירנסקי מארח".


ממה המטבח שלך מושפע ולמה אתה הכי מתחבר במטבח שלך?

המטבח שלי מאופיין כמובן קצת בנגיעות של טכניקות צרפתיות כי בכל זאת שלוש שנים עבדתי במטבח צרפתי אך ליבי פועם אוכל רחוב, ים תיכוני וכפרי...

אני מנסה תמיד להכניס משהו מבין כל העולמות להמשיך לחקור וללמוד. ובלילה אם אני רואה סדרת אוכל או סרט כלשהו, אני פותח ספר ונותן למוזות לצאת אלי מבין הדפים והתמונות.


מה החלום הקולינרי שלך?

אני רוצה להנחיל אוכל במחירי רחוב ושיתבסס על המוצרים הטריים והטובים ביותר. אני רוצה שאוכל יהפוך להיות אומנות ותרבות צריכה יום יומית במחיר סביר והגיוני.


באילו קשיים נתקלת כאשר הקמת את העסק ומה מנת הדגל שלך?

הכי קשה בתור עצמאי זה למצוא את הלקוח הבא, את היעד הבא, ואת החשיפה הנכונה. לסגור את החודש נהפך להיות משהו שלא מובן מאליו וכאשר אתה הוא העסק והעסק הוא עצמך אז גם כל מאורע ריגשי או מחלה משפיעים בצורה ישירה ועל מצב הרוח. מעולם לא היו לי מנות דגל אבל יש לי כיוון שאני רוצה ליצור ולהעניק לעולם.


מה המנת אוכל שאתה הכי אוהב לאכול?

לגבי מנות אין לי משהו מיוחד, אוהב אוכל מנחם של קדרת מרק חם ביום חורפי או טאקו מקסיקני ליום חמסין.




דף הפיסבוק ליצירת קשר של שירנסקי: https://www.facebook.com/shiranski.hosting/?ref=br_rs




109 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Mr. Pepper

bottom of page